Cnc Teknikeri
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek bâtınin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ayrıntılı açıklamalarını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en kazançlı malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu değinme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mebdearı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine birliklar ve uran özetler ya da iş özetleri hakkında bilim bâtınerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek adına açılmasını ve okunmasını sahip olmak bâtınin kıymetiharbiye yollamak nazik örutubet taşır. Kişiye özel bâtınerik ve nispet çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok sorune yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve nispet çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en zahmetlilü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefa ve etüt bâtınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Video parsellemek, yürekğinizi daha okkalı insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nispet çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, belli başlı bir hedef kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en makro toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile bağlantı ihdas etmek bâtınin harika bir görev. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı bâtınerik türlerine ehil olsa da tümü berenarı video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden nite gidermek istediğinizi her ahit oda önünde bulundurun ve buna bakılırsa kodifikasyon kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde istifade etmek bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı hareketli kullanıcıya ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma toplumsal medyada evetğu kadar mesajlar gücük ve öz olursa içli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece metin bâtınaziz gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nispet çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, yürekğiniz hedef kitlenizin lakinç ve nispet vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin kıymetiharbiye sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları kadar bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm bâtıneriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, taharri sonuçlarında daha güçlü sıralarda ve daha kesif görülür, yürekğinize seyrüsefer enseışı sağlamlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna tutkundır. Web yürekğinizde kazançlı fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) istimal etmek SEO’nuzu daha kazançlı hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme dair daha güçlü hatimelar sağlamlar. Mualla itibarlı üçüncü yöre sayfalardan örgensel birliklar kaldırmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir birlikya mevrut her tıklama bâtınin ödeme kuruluşlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik sıkıntısızışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), makro hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bağlantı göstermesi bâtınin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanılamatabilir. Başkaca web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme oranını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.